Redoviti cjelodnevni desetosatni program

Cjeloviti desetosatni program provodi se u 4 odgojno - obrazovne skupine za djecu u dobi od prve godine života do polaska u u osnovnu školu. To je cjeloviti razvojni program usmjeren na brigu o zdravlju te optimalno zadovoljavanje djetetovih potreba i poticanje rasta i razvoja u skladu s individualnim mogućnostima djeteta. Želimo da dijete boravkom u vrtiću:

osjeća se ugodno i sigurno, uspostavlja socio-emocionalne veze sa svojim odgajateljima, s djecom u svojoj skupini i ostalim odraslim osobama u vrtiću. Želimo da razvija socijalne odnose i vještine i postepeno stječe osnove prosocijalnog ponašanja, da razvija samopoštovanje i pozitivnu sliku o sebi.

razvija korisne i zdrave navike i ponašanja, stječe osnovna znanja o zdravlju, uspostavlja pozitivan i aktivan odnos prema sebi i svom okolišu.

osamostaljuje se u zadovoljavanju svojih potreba (prehrana, kulturno-higijenske navike), uči da sve što može učini sam.

razvija radoznalost i zadovoljava je kroz brojne igre, aktivnosti, projekte. Razvija sposobnosti mišljenja, pamćenja i zaključivanja.

ima brojne mogućnosti doživljavanja i izražavanja doživljenog kroz govor, pjesmu, ples, crtanje, slikanje, modeliranje, scensko izražavanje i sl.

obogaćuje vlastita iskustva kroz izlete u prirodu, posjete kazalištima, muzejima i drugim povijesnim i kulturnim institucijama.

Kako nastaje naš program? 

U ostvarivanju programa odgojno-obrazovnog rada s djecom, čije polazište su potrebe djece, razvojne karakteristike te individualne osobine i specifičnosti, posebna pažnja posvećuje se stvaranju djeci primjerene i poticajne sredine. Pod time podrazumijevamo organizacijske, materijalne i komunikacijske uvjete za poticanje i podržavanje prirodne radoznalosti, interesa i aktivnosti djeteta.

Bogatstvo materijala, od gotovih didaktičkih do prirodnih i pedagoški nestrukturiranih, pruža djetetu brojne mogućnosti manipuliranja, istraživanja i stvaranja te dijete razvija vještine i sposobnosti i stječe spoznaje o svijetu koji ga okružuje neopterećeno, u zajednici, surađujući s drugom djecom i odraslima. U promišljanju o kvaliteti odgojno-obrazovnog rada uz odgojitelje sudjeluju i ravnatelj i stručni tim Vrtića, a program u odgojno-obrazovnoj skupini provode dva odgojitelja

Ovako izgleda jedan dan u našem vrtiću

6.30 - 7.00 Dolazak djece u dežurnu skupinu

7:00 - 8:30 Dolazak djece u vrtićke skupine

8:15 - 8:45 Doručak

9:00 - 10:00 Planirane dnevne aktivnosti (individualne, grupne i zajedničke), rad s djecom prema planu i programu

10:00 Sezonsko voće

10:15 - 11:00 Boravak na otvorenom (ovisi o vremenskim prilikama)

11:30 - 12:15 Ručak

14:00 Poslijepodnevna užina

14:30 Boravak na otvorenom ili slobodne aktivnosti

Ovako izgleda jedan dan u našim jaslicama

6.30 - 7.00 Dolazak djece u dežurnu skupinu

7:00 - 8:30 Dolazak djece u jasličke skupine

8:15 - 8:45 Doručak

9:00 - 10:00 Planirane dnevne aktivnosti (individualne, grupne i zajedničke), rad s djecom prema planu i programu

10:00 Doručak (voće)

10:15 - 11:00 Boravak na otvorenom (ovisi o vremenskim prilikama)

11:15 Ručak

11:45 - 14:00 Popodnevni odmor

14:00 - 16:00 Užina, slobodne aktivnosti u skupinama i odlazak djece kućama

16:00 - 16:30 Dežurstvo